Acordarea ajutorului pentru incalzirea locuintei

Primaria Cluj-Napoca anunta distribuirea cererilor pentru acordarea ajutorului pentru incalzirea locuintei incepand cu data de 9 octombrie 2017, precum si preluarea acestora incepand cu data de 16 octombrie 2017. Acordarea ajutoarelor din bugetul local este conditionata de plata impozitelor locale.

Ajutorul de incalzire se acorda persoanelor cu domiciliul sau resedinta valabila in Cluj-Napoca in perioada sezonului rece (noiembrie 2017 – martie 2018), pe baza cererii si declaratiei pe propria raspundere,  insotita de actele necesare.

In stabilirea venitului net mediu lunar pe membru de familie si, dupa caz, al persoanei singure, se iau  in calcul toate veniturile realizate de membrii acesteia in luna anterioara depunerii cererii.

Plafoanele sunt: 1082 lei pentru persoanele singure beneficiare de incalzire de la RAT; 786 lei/pers. pentru familiile sau persoanele care se gospodaresc impreuna beneficiare de incalzire de la RAT; 615 lei/pers. pentru persoanele singure, familiile sau persoanele care se gospodaresc impreuna si folosesc pentru incalzirea locuintei gaze naturale, energie electrica sau combustibili solizi.

Formularele pot fi ridicate de la Centrul de informare pentru cetateni, primariile de cartier (Manastur – str. I. Mester nr. 10; Marasti – str. Fabricii nr. 4; Iris – Liebcknecht nr. 7-8; Someseni – str. T. Vuia nr. 41; Grigorescu – str. Al. Vlahuta nr. 47-48; Zorilor – str. Pasteur nr. 60; Gheorgheni – Aleea Baisoara nr. 4A) sau sediul RAT Cluj si se depun dupa urmatorul program:

Centrul de Informare pt. Cetateni Primariile de cartier Piata Unirii nr. 1, cam 15, ghiseul 2
·         luni – miercuri 08.30 – 16.30 luni – miercuri 08.00 – 16.00 Zilnic intre orele

08.30– 16.30

·         joi 08.30 – 18.30 joi 08.00 – 17.30
·         vineri 08.30 – 16.00 vineri 08.00 – 14.30

Solicitantii de ajutor de incalzire pentru energie termica sunt rugati sa depuna cererile la administratorul imobilului care le va centraliza si le va depune insotite de un borderou centralizator.

Stabilirea dreptului de acordare se face o singura data, pe intreaga perioada a sezonului rece, incepand cu luna depunerii cererii, pentru cei care au depus documentele pana la data de 20 a lunii respective, iar pentru cei care au depus documentele dupa data de 20 a lunii curente, incepand cu luna urmatoare. In concret, cererile inregistrate pana in data de 20 noiembrie 2017, dupa verificare si procesare, vor intra in plata cu luna noiembrie. Cererile inregistrate din data de 21 noiembrie pana in data de 20 decembrie 2017, dupa verificare si procesare, vor intra in plata cu luna decembrie.

Orice modificare privind numarul de membri sau venitul realizat se comunica printr-o noua cerere care va avea atasate actele care justifica solicitarea de modificare.

Informatiile privind criteriile de eligibilitate, actele necesare, plafoanele maxime de venit si cuantumul ajutorului, termene si proceduri, impreuna cu lista bunurilor, a caror detinere conduce la neacordarea ajutorului pentru incalzirea locuintei, se gasesc pe paginile de internet Primaria Cluj-Napoca si Directia de Asistenta Sociala si Medicala sau pot fi solicitate de la adresa de e-mail incalzire2013cjn@gmail.com.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *