Noi verificari DNA la Primaria Cluj-Napoca

Procurorii DNA – Serviciul Teritorial Cluj fac verificari, marti dimineata, la Primaria Cluj-Napoca, intr-un dosar privind proiectul de ticketing initiat de municipalitate pentru modernizarea sistemului de vanzare a biletelor de transport in comun de catre compania de transport public. Potrivit reprezentantiilor primariei clujene, anchetatorii au cerut mai multe documente, care in prezent sunt multiplicate, fara sa fie vizate persoane din institutie.

La institutie au venit reprezentanti ai DNA cu solicitarea de a verifica o serie de informatii in legatura cu implementarea proiectului european de ticketing implementat in parteneriat cu Compania de Transport Public. „Procurorii DNA au cerut o lista de documente, acestea sunt multiplicate si puse la dispozitie, sunt destul de numeroase documentele si se refera la caietul de sarcini pentru licitatia organizata, ofertele depuse, semnarea contractului, predari de lucrari, deconturi. Sunt persoane implicate in proiect din partea Primariei din mai multe birouri. Nu avem informatii sa fie vizat cineva anume, nu s-a intrebat despre nicio persoana, ci pur si simplu au fost intrebari legate de anumite documente si vizite in teren pentru verificarea aparaturii implementate in cadrul proiectului”, a spus o sursa din Primarie.

In cadrul proiectului de ticketing exista o componenta de software care prevede montarea unui sistem electronic si a unui program care sa gestioneze intreaga baza de date a CTP, precum si partea de hardware, care se refera la dotarea tuturor mijloacelor de transport in comun cu validatoare care sa coincida si sa corespunda tehnic cu sistemele de eliberare a biletelor.

Surse judiciare au declarat, azi, ca procurorii verifica documente privind implementarea proiectului de ticketing, care vizeaza modernizarea sistemului de vanzare a biletelor de transport in comun de catre compania de transport public.

Conform surselor, procurorii DNA au mers la sediul Primariei Cluj-Napoca, pentru a verifica documente legate de acest proiect, dar se fac verificari si in teren, in statiile de transport in comun, unde sunt amplasate noile automate pentru bilete.

Proiectul de ticketing fost lansat in 9 septembrie, fiind finantat din fonduri europene in valoare de 33,6 de milioane de lei. Acesta prevede instalarea a 61 de automate de vanzare a biletelor si instalarea de validatoare in mijloacele de transport in comun. Acesta mai prevede modernizarea a 87 de statii de transport in comun, montarea a 74 de panouri de afisaj in statii care vor furniza informatii legate de timpul estimat de sosire in statie a mijloacelor de transport in comun, amplasarea a 136 de validatoare a legitimatiilor de calatorie in statii si a 327 de validatoare in mijloacele de transport in comun, achizitionarea a 20 de terminale portabile pentru controlorii de bilete.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *