Potentialul turistic al judetului Cluj va fi prezentat spaniolilor
Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistica Cluj, serviciu de specialitate din cadrul Consiliului Judetean Cluj, va participa in perioada 28 – 30 noiembrie a.c. la cea de-a XXX-a ediţie a manifestarii expoziţionale IBTM World, organizata la Barcelona, in Spania, unde va prezenta potentialul judetului.
Aflat la o editie aniversara, evenimentul este considerat unul dintre cele mai mari targuri de turism din lume pe sectorul MICE – turism congresual si de evenimente. Cu peste 3.000 de expozanti si 15.500 de profesionisti din domeniu, editia din 2017 se anunta printre cele mai interesante targuri organizate vreodata, avand ca obiectiv principal reliefarea unor concepte de gandire si educatie profesionista in industria turistica.
„Principalul obiectiv al participarii la astfel de evenimente de profil este dorinta de a face cunoscuta oferta turistica, recreativa si culturala a judetului Cluj, astfel incat un numar cat mai mare de turisti sa aleaga Clujul ca destinatie de relaxare si de petrecere a timpului liber”, a declarat Alin Tise, presedintele Consiliului Judetean Cluj.
Judetul Cluj va fi promovat prin intermediul unei game variate de materiale turistice specifice – albume, brosuri, pliante, flyere, materiale promotionale si prin prezentarea instrumentelor digitale realizate si disponibile in scopul accesarii facile a ofertei turistice a judetului. Promovarea destinatiei – judetul Cluj – prin participarea la acest eveniment este motivata si datorita existentei unei legaturi aeriene directe intre Cluj-Napoca si Barcelona, care faciliteaza accesul turistilor spanioli pentru a vizita judetul nostru. In ceea ce priveste publicul specialist, vor fi furnizate informatii referitoare la potentialul turistic si cultural al judetului in vederea dezvoltarii imaginii turistice a acestuia si crearii unei punti de legatura cu specialisti din domeniu. De asemenea, Romania este prezenta la acest eveniment prin Ministerul Turismului cu un stand national in cadrul caruia vor fi promovate destinatii si produse turistice romanesti.