Compania de Apa „Somes” lanseaza un call-center
Consiliul Judetean Cluj si Compania de Apa „Somes” (CASSA) lanseaza, incepand de luni, Call Center-ul destinat imbunatatirii comunicarii directe cu utilizatorii operatorului regional de apa. Acesta va permite si un acces mai facil la datele gestionate de companie.
Intr-o prima faza, Call Center-ul va putea fi apelat la numarul unic de telefon 0374-34.00.00. Programul este luni, marti, miercuri si joi intre orele 7:30 si 16:00 iar vineri intre 7:30 si 13:30. Operatorii centrului vor prelua toate plangerile, petitiile, sesizarile ori cererile de informatii privind derularea serviciului public de alimentare cu apa potabila si de colectare a apelor uzate.
In afara acestor intervale orare, precum si in timpul weekend-urilor si al sarbatorilor legale, sesizarile care vizeaza strict disfunctionalitati ale sistemului de alimentare cu apa si de canalizare vor putea fi adresate, la fel ca si pana acum, prin intermediul Dispeceratului companiei, apelabil la numerele de telefon 0264-596.302 sau 0264-375.149.
Momentan, serviciile vor fi disponibile pentru utilizatorii de pe raza municipiului Cluj-Napoca si din zona rurala arondata. In viitor, acestea vor putea fi folosite si de utilizatorii din celelalte sucursale ale Companiei de Apa „Somes” din judetele Cluj, Salaj si Mures.