Vanzarile de incaltaminte Clujana sunt in crestere
Recenta inaugurare a magazinului Clujana din Piata Mihai-Viteazu, precum si deschiderea magazinului online, au insemnat pentru renumita fabrica de incaltaminte clujeana o crestere a vanzarilor cu aproximativ 50%.
In contextul apropierii sezonului rece, categoriile de produse cel mai bine vandute in acest moment sunt ghetele de barbati si botinele pentru femei. Desi, momentan, magazinele din Pietele Mihai Viteazu si 1 Mai inregistreaza un volum de vanzare usor mai ridicat comparativ cu magazinul online, siteul are o vizibilitate in continua crestere, fiind accesat atat din Europa cat si din Statele Unite ale Americii si chiar din India.
In ceea ce priveste piata romaneasca, din cele aproximativ 4.000 de persoane care au accesat site-ul pana in prezent, circa jumatate sunt din judetul Cluj. Restul: din Bucuresti (1094 de vizitatori), Iasi (260), Timisoara (235) sau Brasov (123).
Pentru a ajunge la aceste rezultate, societatea la care Consiliul Judetean Cluj este actionar majoritar a derulat o serie de campanii de marketing, atat in mediul online cat si in mass-media, al caror scop a fost acela de prezentare a ofertei, extrem de variate. In paralel, din dorinta diversificarii portofoliului de produse, Clujana a introdus in magazinele proprii, inclusiv in cel online, noi modele de incaltaminte.