Clientii NTT DATA Romania recomanda Clarvision ERP

Conform studiului de satisfactie derulat in cursul acestui an asupra celor peste 180 de companii care utilizeaza sistemul Clarvision ERP, peste 88% dintre acestia isi exprima un nivel ridicat de satisfactie vizavi de solutiile si serviciile oferite si afirma ca le-ar recomanda a

Peste 88% dintre companiile care utilizeaza Clarvision ERP se declara an de an multumite si foarte multumite de functionalitatile sistemului si de colaborarea cu echipa Clarvision.

Anul acesta, NTT DATA Romania a efectuat, pentru al doilea an consecutiv, un studiu referitor la gradul de satisfactie al clientilor prin care a urmarit performanta sistemului si calitatea serviciilor oferite de catre echipa Clarvision. Dupa rebranding-ul de la jumatatea anului 2016, compania a pus un accent deosebit pe mentinerea si imbunatatirea calitatii in materie de servicii, profesionalism si dedicare fata de clientii sai. Pentru obtinerea unor rezultate cat mai concludente, au fost interogate mai multe persoane din cadrul aceleiasi companii, atat persoane din conducere cat si utilizatori directi ai sistemului Clarvision.

Cele mai pretuite caracteristici ale sistemului sunt in primul rand, accesibilitatea, posibilitatile de customizare si functia de raportare. Nu mai putin importante sunt scalabilitatea si usurinta in utilizare. De asemenea, printre cele mai votate motive pentru care a fost ales sistemul Clarvision se numara functionalitatile produsului, reputatia companiei si recomandarile altor clienti. Dupa cum era de asteptat, profesionalismul echipei a jucat un rol decisiv in luarea deciziei de implementare a solutiei Clarvision ERP.

Conform rezultatelor studiului 54.7% dintre companii remarca o imbunatatire clara a serviciilor oferite comparativ cu ultimul an; 88% evalueaza serviciile NTT DATA Romania ca fiind bune si foarte bune; 79.3% se declara multumiti si foarte multumiti de performanta NTT DATA Romania din ultimul an si peste 89% dintre ei ne-ar recomanda mai departe altor companii.

Compania considera ca in sustinerea procentajelor din studiul efectuat asupra experientei clientilor sai, longevitatea parteneriatelor Clarvision si prosperitatea adusa de acestea, ambelor parti, vorbesc de la sine. Cifrele, procentele si graficele, in crestere spun ca utilizatorii Clarvision remarca nu doar o mentinere, ci chiar o imbunatatire a calitatii serviciilor companiei fata de anul precedent, ceea ce nu doar aproba vorba din batrani “mereu e loc de mai bine”, ci chiar confirma faptul ca NTT continua sa creasca, exact cum si-a propus.

Ma bucura rezultatele si regasesc in ele munca sustinuta de 15 ani de zile a echipei Clarvision. „We are the future!” si asta ne obliga sa fim mereu ancorati in viitor si sa ramanem acelasi partener de incredere al clientilor nostri pe tot parcursul procesului de transformare digitala”, a declarat Maria Metz, Deputy CEO, NTT DATA Romania.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *