Simona Halep a pierdut un contract mare cu Hublot

Simona Halep a fost parasita de Hublot, firma cu care avea un contract mare de publicitate. Colaborarea dintre Halep si firma din Elvetia data din februarie 2016.

Compania nu a fost deloc impresionata de cucerirea unui titlu de catre Halep. Elvetienii pot linistiti casca de plictiseala cand aud de un succes in tenis: Federer are 20 de titluri de mare slem fata de unul singur al lui Halep, venit destul de tarziu in cariera, iar in plus mai are si Wawrinka vreo cateva.

Jucatoarea din Romania nu a mai primit o prelungire a contractului cu firma Hublot, producatoare de ceasuri. Intr-o discutie cu Ilie Nastase, dinaintea adunarii de la Arena Nationala, Halep i-a marturisit acestuia ca nu mai are nicio intelegere cu vreo firma de ceasuri. „Nu-i nimic, poti sa porti ce ceas vrei“, i-ar fi spus Nastase. Dupa ce a ajuns pe locul unu mondial, Hublot i-a oferit Simonei un ceas splendid de 40.000 de dolari.

Se pare ca Halep nu este o solutie buna de marketing, imaginea sa nereusind prea mult sa promoveze vanzarile, cu toate asigurarile pe care Ion Tiriac le da diferitilor manageri de firme vestice. Probabil ca acest lucru nu are nici o legatura cu apartenenta la blocul estic, ci mai mult cu lipsa unei audiente pentru tenisul feminin.

Pe langa aceasta neatractivitate comerciala, nici evenimentele recente nu o prea ajuta. Radicali romani au atacat pagina de Facebook a publicatiei Charlie Hebdo dupa aparitia unei caricaturi cu Simona Halep tinand in mana cupa castigata in cadrul turneului de la Roland Garros, cu mesajul „fier vechi, fier vechi”. Oamenii au evaluat cu o stea publicatia, ratingul acesteia scazand la 1,1 stele din 5, mesajele de ura si nemultumire fiind concepute in termenii cei mai categorici, ceea ce nu este de natura sa incurajeze clientii produselor de lux sa vada in Halep un simbol vandabil.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *