Cererile de noi locuri de parcare se pot depune online din 3 ianuarie 2018

Primaria Cluj-Napoca anunta ca incepand cu data de 3 ianuarie 2018, ora 08.00, clujenii care doresc sa inregistreze o cerere pentru atribuirea unor noi locuri de parcare cu abonament in cartiere au posibilitatea de a inregistra cererea online si a evita astfel timpul de asteptare la ghiseele Primariei. In urma depunerii cererii online, solicitantii de locuri de parcare vor primi pe adresa de e-mail numarul de inregistrare in sistemul de management al documentelor institutiei, in baza caruia cererea va fi procesata, in conformitate cu prevederile Regulamentului aprobat prin HCL 25/2010.

Mentionam faptul ca incepand din data de 3 ianuarie 2018, ora 08.00, clujenii au de asemenea la dispozitie  posibilitatea de a depune cereri pentru atribuirea unui loc nou de parcare cu abonament atat la ghiseele primariilor de cartier, cat si la ghiseele Centrului de Informare pentru Cetateni (strada Motilor nr. 7). Plata abonamentelor de parcare se va putea face incepand din data de 8 ianuarie 2018.

Cererile de locuri de parcare pentru riverani din cartierele municipiului Cluj-Napoca pot fi depuse online de catre persoanele fizice cu domiciliul stabil sau reşedinţa in Cluj-Napoca care deţin in proprietate un autoturism cu inspecţia tehnica periodica in valabilitate sau au in folosinţa un autoturism proprietatea unei persoane juridice in baza unei adeverinţe sau contract de comodat, respectiv persoanele juridice cu sediul social sau punctul de lucru in Cluj-Napoca cu autoturism in proprietate cu inspecţia tehnica periodica in valabilitate (in conformitate cu HCL 25/2010, art.1.)

O persoana poate completa online o singura cerere. Cererea se va completa pe numele persoanei care figureaza ca proprietar/coproprietar in certificatul de inmatriculare al autoturismului si va avea anexate documentele solicitate, in caz contrar nu va putea fi considerata valida.

Locurile de parcare din cartierele municipiului Cluj-Napoca se repartizeaza conform HCL 25/2010 dupa data de 31 martie a anului in curs.

Prin accesarea serviciilor online ale Primariei toti clujenii care solicita un loc de parcare cu abonament in cartiere sau in parkingurile de cartier vor putea realiza aceasta solicitare de acasa, din fata calculatorului, incepand din data de 3 ianuarie 2018, ora 08.00, urmand cativa pasi simpli si usor de realizat si respectand urmatoarele conditii: inregistrarea unei singure cereri pentru o persoana (un CNP/CUI) si avand o adresa de e-mail valida (necesara pentru validarea solicitarii si acces la inregistrarea efectiva in sistemul de gestiune a documentelor Primariei).

Pasi de urmat:

– Se acceseaza site-ul primariei la sectiunea „Servicii online”, „Parcari” – ”Cerere parcare”.

– Se completeaza campurile privind datele de identificare.

– Se completeaza campurile privind adresa locului solicitat de parcare si informatii privind vehiculul pentru care se solicita loc de parcare.

– Sistemul va trimite un e-mail solicitantului pe adresa precizata pentru a verifica validitatea datelor personale inregistrate in pasii anteriori.

– Confirmarea inregistrarii cererii se realizeaza prin accesarea link-ului primit pe adresa de e-mail (PAS OBLIGATORIU pentru finalizarea procedurii).

– Revenit in sistemul de inregistrare, solicitantul va atasa copie (poza) dupa talonul masinii si actul de identitate.

– Dupa realizarea tuturor pasilor precizati mai sus solicitantul va primi pe adresa de e-mail numarul de inregistrare in sistemul de management al documentelor institutiei, in baza caruia cererea va fi procesata, in conformitate cu prevederile Regulamentului aprobat prin HCL 25/2010.

Este foarte important ca solicitantul sa completeze o adresa de e-mail valida si corecta. Pentru o adresa de e-mail si un CNP/CUI se permite inregistrarea unei singure cereri. Incercarea de a depune mai multe cereri pentru acelasi solicitant se va considera tentativa de frauda si va duce la anularea cererii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *