Food-court-ul de la Polus va fi renovat cu un milion de euro
Compania austriaca de investitii imobiliare Immofinanz, care detine pe piata locala patru centre comerciale sub brandul Vivo, are in plan modernizarea zonei de food-court din mallul clujean, o investitie de peste 1 milion de euro.
„Vivo Napoca este pe lista imediata in ceea ce priveste refurbishment-ul (renovarea) zonei de food court. Zona isi va pastra functionalitatea, dar se va identifica mult mai mult cu conceptul Vivo in ceea ce priveste partea de spatii comune, zona de luat masa.
Suntem in etapa de design si de concept, iar in perioada urmatoare vom alege un furnizor pentru a implementa proiectul. Valoarea investitiei depaseste un milion de euro“, spune Sorin Visoianu, country manager operations pentru Romania in cadrul Immofinanz, citat de zf.ro.
Mallul a trecut printr-un proces de rebranding, ca si celelalte centre comerciale din portofoliul Immofinanz in Romania. Anterior acestui proces, se numea Polus Center, denumire cu care clujenii sunt in continuare foarte familiarizati.
Centrul comercial are ca ancora principala un hipermarket Carrefour, iar printre cei mai mari chiriasi se numara Decathlon, H&M, C&A, Zara, Hervis, New Yorker, Pull and Bear, Bershka, Douglas, Sephora, Stradivarius, Oxette, iar suprafata centrului comercial este de peste 6 hectare.